Nyårslöfte!

Mitt nyårslöfte ska bli att jag ska träna ännu mera med Wille och se till att alltid skriva upp hur träningen ska se ut och vad jag ska träna på och även mina mål med träningen, innan jag börjar! Efteråt ska jag skriva hur träningen gick om, jag gjorde det för svårt eller för lätt och när jag ska gå vidare i träningen så att vi inte fastnar samma stalle. Efter en vecka ska jag utvärdera helt hur veckan har gått och vad Wille och jag har lärt oss:) Vi får se hur detta går men man måste ju alltid prova på något nytt eller hur? Jag måste verkligen göra detta för att få någon förändring i våran träning nu så jag hoppas verkligen inte att jag bryter det här löftet nu XD

 

xoxo
Lisa


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åh vilket bra löfte! :D Ta ett kriterium i taget bara, börja med att göra det sista steget, baklängeskedja helt enkelt ;K

2010-01-02 @ 16:33:29
URL: http://madeleinehaggkvist.wordpress.com
Postat av: Veronica Wihman

Bra nyårslöfte! :D

2010-01-05 @ 21:50:33
URL: http://wihman.wordpress.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0