Vad är felet?

Nu har jag kommit in lite mer hur man gör med Photoshop och så men då börjar självklart problemen dyka upp...


*För det första kan jag inte ändra färg om jag ska exempelvis skriva mitt namn på ett vitt papper.

Det som händer är att om jag väljer rosa så blir det grått istället:S HJÄLP MIG:O

*För det andra så om jag ska skriva Å-Ä-Ö så blir det ett sånt här tecken ' typ nått sånt.
Hur kul är det på en skala om man inte kan skriva sitt snygga efternamn?



Kanske ska prova starta om datan, som inte vart avstängd på några dagar nu? Kan de bero på de? XD




Slänger in en bild som jag fixade till igår(: Då gick det tydligen att skriva Ä?
KNAS!


xoxo


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jobbigt :S

2010-02-18 @ 21:23:58
URL: http://madeleinehaggkvist.wordpress.com
Postat av: Veronica Wihman

mys-tofflor! :D

2010-02-18 @ 22:10:42
URL: http://wihman.wordpress.se
Postat av: rickard

För att fixa problemet med åäö så är det bara att trycka in shift+alt

2010-02-18 @ 22:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0