Något mer?


Här en vacker bild på mina två älsklingar!



Detta var i helgen ochde var så otroligt fint väder ute då så de blev en långpromenad i skogen :)
Wille gillade de sjukt mycket eftersom att han får springa lös(: Vet inte hur Daniel tyckte de var men jag trivdes i alla fall XD




Måste bara skriva något mer som inte funkar för mig

* Msn funkar inte sedan igår

* Min cam funkar inte på skype

* Datan har blivit väldigt segt

* Igår villse de inte funka att komma in på blogg.se :S

Är det kanske min data som säger vila mig? haha GLÖM DE SÄGER JAG :D
Kanske ska få en omstartning trots allt?:)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Dåååligt Wille står och spänner på sig :D Jag tyckte det var jättemysigt att promenera med dig och Wille i skogen <3

2010-02-17 @ 23:44:25
URL: http://danielkauppinen.se
Postat av: Madeleine

Tror det är dags för datapaus ;)

2010-02-18 @ 21:29:58
URL: http://madeleinehaggkvist.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0