Kanske går bättre idag...

Sitter i skolan och väntar på att klockan ska bli 14.00 så att jag kan åka hem. Ska inte vara med på idrotten för att jag har haft hur ont i huvudet hela dagen nu, det är inte bra! Men tro det eller ej jag blev fett på, på att plugga nu så det blir väl massa plugg när jag kommer hem:) hoppas att det ska gå bättre den här gången än vad det gjorde igår och i förr går:) Ledig imorgon som vanligt men är lite sur över att det är studiedag just på en tisdag när vi ändå är lediga:s sånt som händer tyvärr;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till med pluggandet ;)<3

2009-09-21 @ 17:43:22
Postat av: Hampus

INTE FAN NÄMNER DU MIG HELLER :(

2009-09-21 @ 17:49:22
Postat av: Lisa

Hampus: Sorry men det kostar att bli nämnd i min blogg tyvärr ;)



Anonym Josefine: Tackar det kan behövas, är lite rädd för att datan ska bli överhettad som vanligt så jag sparar hela tiden hahaha ;D

2009-09-21 @ 17:51:36
URL: http://lisahaggkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0