hemprovet klart på en timme!

Hej

Nu sitter jag här i skolan igen har håltimma i 3 timmar börjar igen klockan 14.00 sen slutar jag 16.00. Har varit jätteduktig nu i en timma och gjort klart räddningstjänsthemprovet kan ni tänka er det tog en timme för mig!!:O Kan ha berot på att jag fick lite hjälp från några i klassen men ändå(A) Varför kan det inte ta lika lång tid för mig att göra Islamhemprovet för? Om jag bara kunde bli av med allt jag har nu gud vad lycklig jag skulle vara då! Efter skolan ska jag i varje fall åka och köpa dem där stövlarna som jag visa på bild för någon vecka sen. Det tog sin lilla tid att övertala mami men det gick till slut :D 

Nu ska jag bara sitta och inte göra nånting i en timme... Kanske borde forsätta med islam skiten men jag orkar nog inte det.


Nu är det bara en dag kvar till helgen yeeey :D:D<3

Kommentarer
Postat av: josefine

duktig du är :D och ha det bäst i helgen ;)<3

2009-09-24 @ 13:20:04
Postat av: Mad

Du är duktig!! :D Kämpa på, du klarar av att göra klart om Islam också :K

2009-09-25 @ 17:26:29
URL: http://madeleinehaggkvist.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0