4 September

Hej.
Funderade på att skippa skolan idag för jag har så otroligt ont i magen, men jag har ju bestämt mig för att inte vara borta så mycket det här året! Den ända lektion vi har är faktiskt ganska viktig som man måste hänga med på så jag får se om jag klarar det här med min magont.

Ikväll ska jag till min kära mormor och käka kräftor! Det är efterlängtat kan jag säga :p btw om jag har tid ikväll lägger jag upp träningsfilmen med Wille. Nu måste jag gå och göra iordning mig sen iväg till tåget:)


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jaaa, fiiilm!! :D

Bra att du tar tag i att inte vara borta så mycket (Y)

<3

2009-09-04 @ 23:35:47
URL: http://madeleinehaggkvist.wordpress.com
Postat av: Jag

Jo det skulle ju bli film men har inte riktigt klurat ut hur man lägger upp den än;)



Ja visst var jag duktig som gick ändå? men det var fruktansvärt jobbigt för min magont :S

2009-09-04 @ 23:39:24
Postat av: josefine

saknar dig!!!<3

2009-09-05 @ 13:03:32
URL: http://josefinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0