16 September

Nu sitter jag här med  datan i knät och täcket runt mig för att få lite värme till kroppen, sov med öppet fönster och fy fan vad kallt blir om man gör det. Trodde min förkylning var på väg att försvinna men inte då, nu känns det inte bra skulle aldrig haft det där fönstret öppet inatt.

Idag ska jag först åka till skolan för att ha två lektioner slutar 14.00 sista lektionen är naturvetenskapsprovet... Jag kan ingenting av det får sitta och plugga på lunchen vad nu det hjälper...

15.45 ska jag till tandläkaren. Det stod tandhygienist är det någon skillnad på såna än en vanlig koll som man gör eller är det en tandhygienist jag alltid går till? Hoppas jag inte får samma tjuriga tant som jag alltid fått i alla år hon tycker jag inte om.

Efter tandläkaren ska jag träffa Cassandra vi ska nog fika någonstans på stan tror jag vi bestämde det var länge sen jag träffa dig nu så det ska bli kul att babbla av sig om allt som hänt sen dess :) haha som du sa igår i telefonen nu kan vi inte prata mer för då har vi inget att prata om imorgon. haha det är nog ingen fara...:D 
 
Nej nu måste jag platta håret och käka frukost för tåget går om en tre kvart :O

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0