Tillbaka(Y)

Nu har det gått ett tag sen sist men det beror på att Daniel kom hem i torsdags... Det blev bowling i fredags med Danne, Cass, Yves och P och självklart vann jag överlägset över alla säger bara det ni är för dåliga för spel det är bara att inse det nu;) efter det blev det att fara hem till Daniel stanna där tills i söndags då åkte vi hem till mig och sov istället blir så i natt också;) Just nu sitter jag och kollar på daniels träning som slutar 23.00... Börjar bli lite trött och hungrig så måste väl hitta nått att käka när vi kommer hem känns härligt att jag ska upp 06.00 i morgon och sluta 16.00 kommer vara helt slut. Men jag klagar inte;)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jo du klaga ju som fan xD

2009-10-20 @ 19:07:55
URL: http://danielkauppinen.se
Postat av: Veronica Wihman

I wanna see your bowlings-skillz!(A)<3

2009-10-20 @ 20:15:18
URL: http://wihman.wordpress.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0