Städat hos min favoritpojke:D<3

Puuh... Helt slutkörd nu, har städat hela Daniels hem nu. Började typ med att jag diskade lite och sen började jag torka disken och ställa in allt där det ska stå, eller där jag tror att det ska stå hoppas han hittar det sen :D Sen städade jag hela badrummet och det kan jag säga att det behövdes:o Sen blev det att damma lite smått och sedan dammsugaren :D Dåligt med uttag har ni iallafall! och hur vorde det om du köpte en golvmopp? Man blir i allafall svettig av att dammsuga;P Sen ha jag varit duktig att packa allt redan nu så då slipper jag göra det i sista stund :) Det ända jag inte gjort idag som typ var det ända jag skulle göra är att plugga :S Någon snäll själ som skulle vilja hjälpa mig med det här? För det är typ ganska jättesvårt för mig:O


Jag har vant mig att vara här nu och jag kommer sakna det :(  Men kommer iallafall tillbaka nästa helg längtar redan :D<3

Kommentarer
Postat av: Daniel

Men åh, sa ju att du inte skulle göra nått :P Det skulle ju jag göra. Men fan va gulligt utav dig <3

2009-10-29 @ 00:48:59
URL: http://www.danielkauppinen.se
Postat av: Lisa

Haha men då hade jag iallafall något att pyssla med medans jag väntade på att få träffa dig igen:) <3

2009-10-29 @ 01:15:26
URL: http://lisahaggkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0