Glader ;D

Idag är det första oktober och det innebär att det är höst nu. Men trots att det är höst och 2 grader ute på mornarna när jag cyklar runt på min praktik och trots att jag har ont i magen och ont i huvudet så känner jag mig väldigt glad, vet inte varför jag kanske är en sån som blir glad av hösten eller så kanske det beror på att <3 gör mig så lycklig varje dag. Vem vet vem vet jag är i alla fall på sjukt bra humör :D Så jag sitter och sjunger till nån låt jag aldrig hört förut och funderar på om jag ska skutta in i duschen snart :D Kanske ska packa tills i morgon också för då bär det av till Uppsala igen, saknar dig babe <3

Kommentarer
Postat av: Daniel

aaew ;) <3 kanske är gubbarna och tanterna som gör dig glad? Hur ska jag lyckas göra dig glad när jag sitter enda borta i Uppsala? ;)

2009-10-01 @ 18:11:53
URL: http://danielkauppinen.se
Postat av: Lisa

Bara att du finns gör mig glad:D<3

2009-10-01 @ 18:15:46
URL: http://lisahaggkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0