Morgonrock:D

Nu sitter jag här i min morgonrock efter att ha duschat och smort in mig med niveas brun utan sol eftersom att jag inte kan sola i solarium för att jag är typ allergisk mot det?:S Kan man vara det btw? aja måste ju bli brun på nått sett (A) Den här veckan kommer bli väldigt jobbig ska jobba 6 dagar hur ska jag orka det?

Helgen var svinbra :) Jag Daniel och Polsky var och handla i fredags, i lördags var vi på ikea och sen gjorde Danne och Polsky pizza (jag hjälpte väl till på ett hörn men när jag skulle skära lök fick polsky tillslut ta över för att jag grät för mycker(A) ) Sen bakade vi en kladdkaka med smält blockchoklad som glasyr, eller aah dom baka, jag kan iallafall diska :K
Saknar dig så mycket och nu är det hela två veckor kvar tills nästa gång vi träffas:O Hur fan ska jag klara det igen? :(<3

  
suddig?

 
<3


Kommentarer
Postat av: Daniel

Frågan är hur jag ska klara mig? :S

2009-10-05 @ 22:20:33
URL: http://danielkauppinen.se
Postat av: Josefine

Det kanske bara är bra om du är allergisk mot att sola solarium? ;s<3 hehe...

2009-10-06 @ 09:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0