Bussen

Dagen började faktiskt ganska bra vaknade upp med ett ryck för att jag kom på att jag inte hade packat men som tur var hade jag lagt fram allt jag skulle ha med mig ska liksom åka till Daniel och vara där ända tills på onsdag så var tvungen att ha ganska mycket grejer med mig, har väl packat alldeles för mycket men vad gör man inte ;)
Sen fixa jag mig och åt lite sen upptäckte jag att pappa var ledig idag som var väldigt tur för mig för då fick jag skjuts till tågstationen... Här blev min morgon som börjat ganska bra lite mindre bra... Tåget som jag skulle med var 20 minuter försenat och det innebar att jag skulle missa bussen till Uppsala igen! Inte första gången. Blir så sur på dem här tågen kan dem aldrig vara i tid eller? Gick i varje fall och köpte mnig lite tröst godis och väntade på nästa buss som gick en timme senare. Nu sitter jag i varje fall på bussen och är framme om drygt en timme tror att jag är i Enköping men inte helt säker (A) Jo nu såg jag en skylt på en kyrka jag är i ENKÖPING :D Nu blev jag glad att jag hade rätt kanske inte har så dåligt lokalsinne trots allt?:D 

Kanske ska sova en liten stund för det känns som att mitt huvud ska sprängas snart:(


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Inget fel med att packa för mycket ;)

2009-10-23 @ 15:22:42
URL: http://madeleinehaggkvist.wordpress.com
Postat av: josefine

Längtar efter att få träffa dig!! <3

2009-10-25 @ 12:29:32
URL: http://josefinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0