25 oktober

Idag har jag och Daniel vart på Ikea blev inte så mycket inhandlat men det var trevligt att gå runt där=) Sen köpte vi korv där det måste man ju typ göra om man är på ikea eller hur?;D När vi kom hem satte vi igång att baka muffins och började plocka undan ingredienserna efter vi hade änvänt dem och när sen polsky kommer ut till köket för att göra en macka hittar han mjölet i kylen?!!! Jag minns absolut ingenting ifrån när jag plocka in mjölet hur fan kan jag vara så jävla vimsig? HAHAHA

Nu sitter jag och väntar på att Daniel ska bli klar med nått på datan så att vi kan kolla på film men han verkar lite arg, tror inte riktigt det går som han vill just nu så jag vågar inte säga nått för tillfället. Jag är en snäll flicka och sitter tyst tills han är klar ;) Fast ne nu ska jag gå och bråka lite med honom :D



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gick inge bra det blev så att jag låg på backen och han satt och rå kittlade mig fan att jag inte är lite starkare behövs ju bara lite till så skulle det vara tvärt om ju. Och vart fan var polsky när man behövde honom?:S


Kommentarer
Postat av: Daniel

"Tre korv en pizza!"



Vadå "lite" till? ;) Du låg ju och skrek och bad om nåd

2009-10-25 @ 20:46:12
URL: http://danielkauppinen.se
Postat av: Lisa

HAHAHA tyst skriv inte så att alla ser det är ju vår lilla hemlighet:O

2009-10-25 @ 20:48:28
URL: http://lisahaggkvist.blogg.se/
Postat av: Veronica Wihman

HAHA hejja-lisa! Du får börja styrketräna ;D

jag saknar diiiig :O<3

2009-10-26 @ 08:12:56
URL: http://wihman.wordpress.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0