Vart tog bajspåsen vägen?

Vaknade ganska tidigt i morse och gick direkt upp och upptäckte att mor och far inte var hemma så jag tog med Wille in i badrummet och badade honom. Det behövdes han hade börjat lukta hund :S Nu luktar han jättegott:D Sedan satte jag mig och började läsa bloggar och åt frukost samtidigt :D Det tog sin tid eftersom att jag inte läst på några dagar nu.

Tog en promenix med Wille och jag tror nästan att jag börjar få Alzheimers eller nått sånt, virrig börjar jag allt bli i varje fall;) Wille satte sig och bajsa och jag plockade upp det och tog med påsen efter en stund hittar jag en soptunna och går bort till den öppnar locket och ska precis släppa påsen när jag upptäcker att jag inte håller i någon påse längre. Jag tittar mig omkring väldigt förvirrat och hoppas inerligt att ingen såg vad jag höll på med. Kan ni tänka er att jag verkligen trodde att jag höll i påsen hela vägen, jag gick ju liksom och höll ut armen och ihop med fingrarna hela tiden. Jag höll till och med andan emellan ifall att påsen skulle lukta. Vart påsen tog vägen är forfarande ett mysterium för mig.  



Har även pluggat massor idag och är snart klar med APU´n är ganska nöjd med det, tack mamma för hjälpen :D

Kommentarer
Postat av: Daniel

HAHAHA XD

2009-11-01 @ 22:24:44
URL: http://danielkauppinen.se
Postat av: josefine westling :)

haha, lisa du är så sjukt söt! ;O<33

2009-11-01 @ 22:56:18
Postat av: Emelie

haha han börja lukta hund? trodde hundar brukade lukta hund :O hahha

2009-11-01 @ 23:32:51
URL: http://nittonhundranittiotvaa.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hahahaha xD Du är såå sööööt! <3

2009-11-03 @ 00:43:32
URL: http://madeleinehaggkvist.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0