Tack Daniel :D<3

LOOOOL stod och sjöng i Daniels kök och dansar för mig själv sen upptäcker jag att deras hyresvärd som bor i ett hus på gården står och kollar på mig och vinkar glatt när hon ser att jag ser henne. Höll på att dö springer först där i från och sen kommer jag på att jag kanske ska vinka tillbaka och springer tillbaka för att vinka :S Kan sånna här saker bara hända mig eller?:O Fan vad pinsamt hahahhaa


Har precis fått min överskning tog ett tag att få honom att ge mig den men tillslut (kalla mig "som ett barn på julafton haha) :D:D:D Blev jätteglad så jäkla fint!!!! Kommer använda det jämt nu! Men ni läsare får vänta med att veta vad det är tills jag har lagt in bild på datan och det blir nog på söndag om jag kommer ihåg :D Tack så jättemycket Daniel<3<3<3 Fan vad jag är glad nu:D

Kommentarer
Postat av: Madeleine

FUSK vill också veta!!!! :D



Det är jobbigt att bo där folk kan se en genom fönsterna - jag vet ;)

2009-11-07 @ 22:39:30
URL: http://madeleinehaggkvist.wordpress.com
Postat av: Rickard Eriksson

jämnt lika roande att läsa din blogg :D

2009-11-08 @ 01:10:44
Postat av: Daniel

<3

2009-11-08 @ 02:26:43
URL: http://danielkauppinen.se
Postat av: josefine w

nu blir jag jätte nyfiken jue ;O<33

2009-11-08 @ 15:10:30
Postat av: Lisa

Madde: Moahaha



Rickard: äre sånt som man kallar skadeglädje eller?:O



Danne: <3



Josse: Mohahhahaa

2009-11-08 @ 20:09:27
URL: http://lisahaggkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0