Helgen

Var inte i uppsala i helgen faktiskt för att min älskling kom hem till Köping :)
I lördags följde jag med älsk för att att han skulle klippa sig och under tiden gick jag och tömde hans kort och hämtade våra förbeställda biobiljetter. Den här gången blev det New moon den var as bra :D längtar tills nästa kommet, är det någon som vet när den kommer ut? Btw har nog aldrig sett på bio så mycket som jag gjort med Daniel ;p Men det går ju så många som är bra nu :D Efter bion drog vi hem till Danne och såg nån äcklig film som vi inte kolla klart på för filmen roade visst bara Daniel... Tror att han visste innan han satte på filmen att jag inte skulle gilla den:P


Kommentarer
Postat av: Daniel

Aldrig heller gått så mycket på bio förut :D skönt med någon som har liknande intressen <3

2009-11-22 @ 23:06:59
URL: http://danielkauppinen.se
Postat av: Photographs by Malin

New Moon e asbra :D

2009-11-26 @ 11:33:04
URL: http://malinmargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0