Demens?

Börjar man bli dement eller? Jag och en klasskamrat satt och rita på ett papper i början av naturkunskapslektionen, vi skrev med vänster hand och jag var jävligt duktig på det:D fast ne... Sedan Började vi jobba med vårt och efter ungefär 2h (slutet av lektionen) Så hittar jag vårat papper, och jag kunde inte minnas att vi hade målatpå det tidigare av lektionen jag trodde seriöst att vi gjorde det igår :S Kan det bero på stress att man glömmer bort saker? eller är det så att jag typ börjar få demens? Usch det var lite läskigt ju :o


Träffa Cass idag en liten stund och sen kom thimmy dit, dom var väldigt roliga idag eller så var jag väldigt trött. Men kul hade jag åt dem i varje fall :D Varje gång jag reta dem så slog dom varandra Hahahaha "varför slår du mig det var ju lisa" "men du höll med och fnissa åt det"  jag: MOAHAHAHAHAA(H)

Kommentarer
Postat av: cazz

hahahhaha, dummmis!

2009-11-05 @ 16:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0