17 november

Imorse åkte Daniel hem till Uppsala igen tack ännu en gång för att du följde med mig hem!
När han gick så la jag mig i sängen igen och efter en stund somna jag om. Vakna igen 12.30 och har inte gjort speciellt mycket idag. Kollade på förra veckans andra avenyn avsnitt för missa det då. Får kolla på det för den här veckan lite senare eller kanske nån annan dag för att nu hade jag tänkt att plugga.
Jag kan ju inte lova saker men jag sa faktiskt till baby att jag skulle försöka plugga och då ska jag verkligen försöka!=)




xoxo


Kommentarer
Postat av: Daniel

Inga problem gumman <3



Hoppas du får lite gjort idag iaf :)

2009-11-17 @ 18:16:32
URL: http://danielkauppinen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0