14 november

Dagen har vart väldigt slapp, vakna upp av väckarklockan vid 9 för att Daniel skulle till tandläkaren i Gottsunda... Ja om någon har varit i gottsunda någon gång eller kanske hört om det på nyheterna så kan ni tänka er hur mina förväntningar var för hur deras tandläkarklinik skulle se ut... Men den var faktiskt ganska fint om jag ska vara ärlig, men vi gick lite fel först och kom till nån korridor med massa lägenheter och ja där skulle jag inte vilja bo:)

Var nyss på bio nyss med Danne och hans polare Gustav. Såg the box, det var en väldigt skum film kan jag säga lite läskig också. budskapet var nog att man inte ska välja pengar framför liv! Slutet var sånt där "tänka sjäv slut" orka tänka själv;)

Nu ska vi strax se på film och dricka té för baby kom nyss in med det (Y)



Kommentarer
Postat av: Daniel

Nästa gång får du hämta ditt egna jävla té ;) <3

2009-11-15 @ 02:29:37
URL: http://danielkauppinen.se
Postat av: Anonym

Orka tänka ut ett slut när man är så hjärndöd, daaah!

2009-11-18 @ 11:33:22
Postat av: Lisa

Orka vara dig:S

2009-11-18 @ 12:06:33
URL: http://lisahaggkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0