12 november

Har vart dålig på att uppdatera nu... Idag hade jag religion och räddningstjänst:) Min mage kurra fan i en hel minut på religionen så vi fick sluta tidigare så jag kunde gå och äta :D Sen hade vi i alla fall tre timmars håltimme och till slut räddning :) Följde med Daniella hem till henne och pluggade i en timme typ sen skjutsa hon mig till stationen, tack så mycket :)

Somna direkt efter maten och vakna 21.00 skulle egentligen behövt plugga då... Men får läsa genom allt och hoppas på att det var tillräckligt tills den muntliga kompleteringen som HELA klassen fick göra. hahaha bra klass (Y)

 

Baby<3

Tänkte bara skriva att jag tycker om dig sjuuuukt mycket och saknar dig som fan :'(
Kan fan sitta och titta på en bild på dig hur länge som helst :O<3
GAAAAAH imorgon är det fredag och det betyder DAAAAANIEL :D<3

13-09-09<3


Kommentarer
Postat av: Daniel

Men du.. :$ <333

2009-11-12 @ 23:27:42
URL: http://danielkauppinen.se
Postat av: Lisa

<333

2009-11-12 @ 23:28:00
URL: http://lisahaggkvist.blogg.se/
Postat av: Madeleine

är hela klassen tvungna att komplettera borde läraren fatta att den gjort fel någonstans ;) blame it on the teachers!!

2009-11-12 @ 23:42:14
URL: http://madeleinehaggkvist.wordpress.com
Postat av: Rickard Eriksson

KOMMENTERAR!!:D

2009-11-13 @ 16:48:35
Postat av: Stalker

Hej, jag är mycket upprörd över att du har en pojkvän. Jag vill ligga med mig igen men jag tror att han är oss på spåren. Gör slut med honom så att vi kan dansa hela dagarna på en ljuvlig sommaräng! jag saknar dig, Kyssen

2009-11-15 @ 13:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0