11 november

Skolan idag var ganska chill faktiskt :)

Våran naturkunskapslärare frågade
"Vad händer om man har 47 kromosomer?"
Klassen:  -" Man har har down syndrom"
Lärare: "man får göra reklam för ica"

HAHAHA XD

Ska egentligen plugga men hittar inte motivationen :S Vart ska jag börja? ska jag göra klart dom stora grejerna först eller dom små? ska jag plugga till kompliteringen som är på fredag eller kanske göra klart allt från 1an? Vill inte riktigt erkänna hur mycket jag har att göra... För mycket i alla fall :P Tur är väl om jag får bort prov för det är typ jobbigast tycker jag att behöva plugga till ett prov så jag sa få göra en uppgigt i hälsan istället (Y) Nej dags att pugga en stund nu :)


Kommentarer
Postat av: Daniel

Skön lärare xD

2009-11-11 @ 21:18:19
URL: http://danielkauppinen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0