10 November

Idag slutade jag tidigare eller egentligen hade jag egen träning men vem tränar då egentligen?(A) Gick hem och sov i några timmar sen mötte jag Cass, tog med mig wille för att gå med henne en LITEN bit... men blev hela vägen hem till henne haha ;) Då kom Emelie också det var väldigt längesen jag träffa dig måste bli bättre på det:P Blev i allafall hembjuden till Cass för dom skulle se på film och käka godis. Så jag gick hem med wille och cyklade tillbaka men det blev ingen film vi gick och käka kebab ;P

 

Nu har jag setat och kollat på massa avsnitt av S.O.S gute :D det är jävligt intressant faktiskt :) Det skulle nog inte vara helt fel att bli hundförare trots allt men vet inte riktigt om jag är menat att passa som polis? skulle typ bara stå och garva åt idioterna ;DFast ne;P


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Du klarar det! :D

2009-11-10 @ 10:41:46
URL: http://madeleinehaggkvist.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0