12 maj

idag har jag vartit hemma från skolan för jag hade sån magknip, det är jobbigt de där man kan ju knappt röra sig med magknip :S Då när man är hemma så borde man ju sitta och plugga till proven vi har tills i morgon och på torsdag men jag somna istället... dåligt av mig! så nu sitter jag här utan att kunna någonting på de vi har i morgon, plus att vi har matte nationella i morgon också som man i alla fall kan kolla igenom allt för att friska upp minnet. Det får nog bli som alla andra "dagen innan prov" dagar. jag sitter uppe till över 2 på natten för att försöka få in allt i huvudet men sen är jag för trött på morgonen dagen efter för att kunna komma ihåg nått av det jag har läst-.- 

Jag skulle ha löpt i dag men det kändes som att de var dåligt väder, så jag och anna kom på att hoppa studsmatta ger också bra träning så de gjorde vi istället, efter att ha torkat hela mattan med 4 handukar.



JAG VILL HA SOMMAR NU!!
någon mer?:p^^

Kommentarer
Postat av: Mad

Jaaaa, vill också ha sommar!! :D

2009-05-13 @ 12:40:17
URL: http://madillly.blogtown.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0