Tidigt-.-

Vaknade 08.30 i morse av att grannen spikade, jag försökte i en timme att somna om men det gick inte så då klev jag upp. Man kan ju nästan säga att jag vaknade på fel sida i alla fall, har vart lite grinig på mamma... Sen skulle jag träna lite baklängesfot med Wille och det gick ju också skit, han vad helt ofocuserad och sprang bara ifrån mig hela tiden fast jag trände med kyckling :S Så nu ska jag gå och sova igen så får vi se om det blir bättre sen.

Vänta, något gjorde mig precis lycklig... :D Mamma kom precis in och berättade att hon hade beställt tid för kastrering på Wille nu :D Den 19 augusti försvinner kulorna ;) Hoppas han skärper sig nu :)



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Grattis!!! Guh va kul!! :D

Tänk på att belöna väääldigt mycket, alltså för minsta lilla steg, du får inte tänka på att han redan kan fot, utan tänk som om du ska shejpa in ett helt nytt trick.

2009-07-27 @ 16:02:17
URL: http://madeleinehaggkvist.wordpress.com
Postat av: josefine

haha stackars wille ;o<3

2009-08-02 @ 22:48:44
URL: http://josefinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0