Framme

Nu har jag suttit i en bil från 11.30 till 20.00 eller suttit och suttit jag har snarare legat i baksätet hela vägen. Jag somnade när vi hade åkt förbi big inn sen sov fram till Gävle där vi stannade för att fika äggmackor:D Wille är söt som vanligt och vågar inte gå ifrån bilen (han tror att vi ska lämna honom) När vi hade fikat klart åkte vi vidare och då somna jag igen. Vaknade inte förna vi skulle stanna igen den här gången i hörnesand :) Då blev det donken ;) Jag smsa med Josefine ganska mycket och då tala hon om vart hon bodde så hon ställde sig ute vid vägen där vi åkte förbi och vinkade :D Nu sitter jag iallafall här i stugan :) Det tog ett tag att få igång internet men såklart fixade jag det till slut :)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Haha du bara sover du, när du inte är teknisk förstås ;P

Haha ni är söta, jag hoppas du tog kort på josefine när hon stod och vinkade vid vägkanten :P

2009-07-29 @ 11:11:09
URL: http://madeleinehaggkvist.wordpress.com
Postat av: josefine

haha, vi borde vara världens bästa vägvinkare ;D (eller något sånt!?:P)

2009-08-02 @ 22:51:29
URL: http://josefinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0