Började ju bra

Vaknade upp i morse och det var strålande fint väder. Vi åt lite frukost och bestämde och sedan för att vi skulle ta med oss lite fika för att åka ut med båten till en ö. Självklart skulle ju Wille få följa med och inviga sin nya flytväst. Men så började problemen dyka upp... Först hitta vi inte båtnycklarna och det tog ett tag innan vi ringde till farfar och fråga om han visste vart dom var. Det visste han så då var det problemet löst sen tog vi med alla grejer ner till båten och började backa i. När pappa skulle försöka få igång motorn så gick det inte, batteriet var urladdat. Det blev ingen båttur för oss idag. Men där emot provade Wille sin flytväst tror dessvärre att det inte riktigt var meningen att han skulle hoppa ut för bryggan, (han brukar inte gilla att bada) men dök de gjorde han. Ska jag vara ärlig så jaga han trollsländerna ;D Men jag tror att han kände sig säkrare med flytvästen på för han var i ett bra tag :) Nu kan vi inte ha honom lös längre han vill bara ner till vattnet haha :)
Vi håller på att göra iordning oss lite för vi ska in till nordmaling och köpa laddare till det där batteriet och sen äta på levarhotell, mums!  

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Va kul att Wille badade!!! :D Hoppas han gör det när jag kommer upp också så att jag får se det! :D

2009-07-29 @ 22:01:42
URL: http://madeleinehaggkvist.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0