31 juli

Jag och Josefine försov oss lite i morse vi skulle ha gått ut med hundarna klockan 9 men vaknade halv 10 :D men det var ju inte så farligt ;P Wille är så trälig att gå med för han bara vill vända hela tiden så man får dra honom hela vägen.

Runt 12 skulle vi åka ring, det var roligt som vanligt men så läskigt haha :p man blir helt slut i armarna efter att man har åkt för man verkligen kramphåller i dom där handtagen ;D När vi kom tillbaka så hann vi bara sätta på en film så skicka Josefines mamma ett sms att dom skulle hämta henne strax. Efter Josefine hade dragit vidare så åkte vi till nordmaling för att göra lite ärenden :) Nu sitter vi och spelar kort och när jag åker ut så tränar jag Wille i pauserna (Y)

Kommentarer
Postat av: josefine

haha, jag hade träningsvärk i armarna i lördags ;o hehe :)<3

2009-08-02 @ 22:54:03
URL: http://josefinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0