spelat:K

Sov hemma hos Daniel natten till idag, sedan runt halv 6 åkte vi in till mig då blev det att käka lite och sedan upp och klä julgranen den blev riktigt fin:) klädd av dem bästa självklart:D Sedan fick älsk faktiskt spela lite, för jag behövde plugga. Duktig som jag är fick jag lite gjort i alla fall:D Sedan fick jag prova spelet hahaha tror de va nån forn av CS :D Fast de kanske hette CSS? nått sånt i varje fall:) dödade i alla fall nästan en kille:) Tycker i varje fall att jag var riktigt duktig för att de var första gången liksom:K

Sedan blev älsklingen hungrig så jag gick ner och överaskade honom med macka och té och popcorn:) Ibland måste man vara snäll det är ju liksom jul snart;)

Bild på julgranen kanske kommer sen :)



xoxo
Lisa

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hihi söt du var som överraskade mig med de :D <3

2009-12-22 @ 00:05:31
URL: http://danielkauppinen.se
Postat av: Madeleine

Jaaa, vill se bild på julgranen! :D Jag spelade också idag, fast på stan :K Det var ett bilspel o jag ledde hela tiden!! ;K

2009-12-22 @ 17:58:50
URL: http://madeleinehaggkvist.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0