SNÖ

Dagen har varit jobbig, har vart så trött att jag somnat på lektionerna ett antal gånger och vaknat av att några setat och skrattat åt mig XD Efter att jag fått MVG på hjärt och lungräddnig så åkte jag hem och gick ut och gick med min kära hund. Sen blev det att lägga sig och sova!


Nu på kvällen gick jag ut och busa med wille i snön. Han råkade liksom höra att jag mamma och pappa satt och prata om honom på övervåningen så då började han prata ha sig där nere så jag gick ut och busade med honom. Åhh så söt han är när han ser snööö:D Vi lekte lite kurragömma och han hitta mig på engång:O

Nu äre Ullared!


xoxo


Kommentarer
Postat av: Madeleine

GRATTIS till MVG igen!! :D



Wille är så söt! :D

2009-12-14 @ 22:26:54
URL: http://madeleinehaggkvist.wordpress.com
Postat av: Daniel

FAN VA DUKTIG DU ÄR! :D klick



Saknar Buswille :/ <3

2009-12-14 @ 23:05:17
URL: http://danielkauppinen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0