Pluggisar xD

Nu har jag och Madeleine setat och pluggat tillsammans genom skype i 2h med några belöningar inräknade fan vad vi är duktiga :D Jag jobbade på bra även om det var svårt att hitta info och även om datan var seg som stryk och även om jag kunde prata med Madeleine emellan åt :D Tror datan är seg pågrund av skype men det får man faktiskt stå ut med :D

Funderar på om jag ska sova snart men har faktiskt blivit lite pigg nu ;D Fast ska bli väckt imorgon runt 10 har jag beställt av min kära kusin, så vi kan plugga igen. 
FY FAN VAD VI ÄR BRA, FY FAN VAD ÄR BRA *tralalalaala*

xoxo
Lisa

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ja det är vi!! :D Imorgon ska vi försöka göra ännu mer på kortare tid, så vi slipper sitta så länge :D

2009-12-17 @ 01:54:16
URL: http://madeleinehaggkvist.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0