@Kb-hallen

Sitter i kb-hallen och har nyss kollat på match. Nu är det älskling som har träning kul för dom, de är fys och verkar inte vara lätt:s haha tur att inte jag behöver vara med;) men jag tror att ambulansföraren som träna dom ska åka iväg nu så dom ska väl få spela lite nu, lite roligare att se kanske... Fast ganska kul är det att se min älskling plågas i fysen.:D imorgon är jag ledig igen älskar verkligen min skola ibland, är fan ledig jämt. Så då blir det att sova hemma hos baby. sen på kvällen imorgon blir det film med Cass och amila väldigt längesen jag träffa er så det ska bli roligt:)<3 Xoxo

Kommentarer
Postat av: Daniel

Du bara satt och skratta åt mig ;) <3

2009-12-12 @ 17:31:09
URL: http://danielkauppinen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0