DÖDSSKRIK

Nu har jag varit duktig igen:D har städat mitt rum frivilligt, dammsugit och dammat och grejer :D Så nu är det fint i mitt rum:) Lagom tills det var klart så hör jag att det kommer hem någon. Jag ropar HALLÅ men får inget svar så jag springer mot trappen och fortsätter att ropa Hallå och plötsligt hoppar mamma fram från trappen och skriker WOOAAAAAH trodde jag skulle dö så så jag skrek ännu värre hahaha känns ju bra att Madeleine hörde mitt dödsskrik eftersom vi snacka på skype. Konstigt hon klagade på att hon inte hörde mig emellan åt när jag var i samma rum men när jag går ut från rummet då kan hon plötsligt höra mitt dödsskrik hahahaha XD

Nu blir det duschen sen ska jag plugga igen :)

 

xoxo
Lisa


Kommentarer
Postat av: Daniel

HAHAHAHHAHAH XD

2009-12-17 @ 13:49:37
URL: http://danielkauppinen.se
Postat av: Madeleine

Hahaha det säger ju något om hur högt ditt dödsskrik var ;D Haha!

2009-12-17 @ 13:49:50
URL: http://madeleinehaggkvist.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0