7 december

Idag har dagen varit seg... Hade innebandy på idrotten men jag tror luften är väldigt dålig i idrottshallen, eller alla klaga på det iallafall förutom lärarna och... Daniella XD Det var tydligen jättebra luft där inne, men hur kommer det säg att alla typ vara yra och hade ont i huve och sånt?;p

Imorgon kommer älskling hit igen han ska stanna tills på måndag hoppas jag:D och jag är ju ledig imorgon så ska gå och möta honom hoppas han minns vart han ska hoppa av, det var ju ändå så längesen han bodde i köping nu så han kanske har glömt vart platserna ligger nu för tiden;) Naee nu ska vi inte vara sånna XD

 

xoxo


Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag ska ju gå av vid Zigenarbacken ju :D du måste ju fortfarande vara yr i huvudet sen idrotten ;) <3

2009-12-08 @ 00:52:17
URL: http://danielkauppinen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0