28 december

Vakna upp av babys mobil igen, så jag klev upp på engång för att hoppa in i duschen sedan satt jag och fixa mig i någo timme med full musik på. Tror inte älsk sov så bra under den tiden ;) Men jag tyckte väl att han skulle ta att kliva upp snart klockan var ju ändå 12.00;)

När jag till slut fått upp Daniel ur sägen så gick vi en promenix med Wille och sen åkte han hem:(
Nu sitter jag och väntar på att Madeleine ska bli klar och det kan ju ta sin lilla tid faktiskt;) menmen jag är van med att det tar tid för henne så jag tror jag ska sätt mig och läsa lite medans jag väntar :) Vi ska till HM och kolla efter nån tröja sen bär det av till lilla kolsva för att umgås med Veronica:)

 

xoxo Lisa


Kommentarer
Postat av: Daniel

Elaka väckare :( <3

2009-12-28 @ 23:51:03
URL: http://danielkauppinen.se
Postat av: Madeleine

Haha men jag var ju inte hemma ju ;)

2009-12-31 @ 02:05:42
URL: http://madeleinehaggkvist.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0