23 december

I morse väcktes man av att Cassandra ringde hon var pigg som en hmm... pig?;) haha närå men jag klev upp sedan gick jag och mötte henne på stan. Blev att köpa en varsin extra present till mina bröder :) Och självklart skulle Wille också ha en exra present hade far min bestämt xD Efter att ha vart på stan i någon timme gick vi hem till cass och sov i en timme, det är väl typiskt oss att vi alltid gör det när vi är xD Sen bar det av till stan igen förtt Cass skulle ha något mer på lekia:)

När pappi var så gullig att hämta mig så ringde jag och sa till Madeleine att hon var tvungen att gå ut med Gizmo eftersom att jag skulle gå ut med Wille och man måste ju få sällskap när man har chansen till det;) Tog en jävla tid innan hon kom till våran mötesplats men hon hade tydligen mött en liten valp så det var väl okej att hon tog sin lilla tid då:D

Nu är det uppesittarkväll så jag spelar bingolotto emellanåt, annars kollar jag på sagan om ringen och love Actually samtidigt :D Men är man tjej så kan man faktiskt göra flera saker samtidigt :K




Saknar min älskling redan jättemycket hoppas du får en fin jul nu älsk<3

 

xoxo
Lisa


Kommentarer
Postat av: Daniel

Saknar dig med älsklingen <3 Hoppas du får en underbar jul du med älsklingen <3

2009-12-23 @ 22:26:31
URL: http://danielkauppinen.se
Postat av: Anonym

Jag kommer endast försent om jag möter hundar nu för tiden :K Hehe, nä men vi borde sätta upp en "playdate" med Wille och valpen eftersom Wille är så snäll och det är ju bra att den får bra erfarenheter av andra hundar.

2009-12-23 @ 23:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0