2 december

Idag har jag varit på fågelbacken och typ släckt bränder och massa sånt där :) Fick ont i huvudet efter tag så jag gick in i värmen och satt och kollade på de andra när dom hade tävling :) Fick sällskap av Linda och PG också.

När jag kom hem så gick jag ut med Wille eftersom jag lovade pappa de om han skulle hämta mig på tågstationen, jag har mina knep för att få skjuts ;) Efter promenaden så blev det att sova i någon timme tills älsk ringde och väckte mig:p Alla verkar ha en stor förmåga att pricka in att ringa när jag sover, men jag klagar inte :)
Imorgon kommer min älskling hem till Köping förhoppningsvis :D Då blir det att umgås med honom<3

I helgen blir det att julhandla med bästa Josefine för att hon kommer hem  och jag har saknat dig så jävla mycket<3


xoxo

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ses imorn baby :D <3

2009-12-02 @ 22:59:54
URL: http://danielkauppinen.se
Postat av: Josefine

Guuuud vad jag har saknat dig med hjärtat! <3

2009-12-03 @ 14:20:09
URL: http://josefinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0