8 April

I morse gick jag upp 8.20 och klädde på mig träningskläder och gick hem till Anna, hennes syster följde med ut idag:) Det gick bättre att springa idag fast jag var ändå segare och det var motvind ute, vi gjorde som vi gjorde i går, först sprang vi ett tag sen körde vi intervaller. Jag var helt slut efter träningen så jag duscha åt lite frukost, sen satte jag mig vid datorn tills det blev dags att värma min tallrik med spagetti och kötfärssås, har ätit det i 3 dagar i rad nu, blir så när de är påsklov och man inte tycker om pyttipanna ;) Sen gick jag och la mig och sov från 13.00 till 15.30  och vakna klarvaken och kom på att jag skulle ha gått ut och gått med wille för en halv timma sen. Sen kom Ricko hit, sen ringde josefine och fråga om jag ville med på bio med Lisa, henne och Madeleine och de ville jag så det blev inte att vara så länge med Ricko men båda var hungriga så vi åkte iväg till Verona han och jag. Dit kom Lisa och josefine senare. Sen gick vi på bio, män som hatar kvinnor, den var bra men jag har redan sett den en gång...




Nu sover josefine här :) tack för hjälpen med bloggen gumman :) <3

Kommentarer
Postat av: josefine

vad gulligt det blev här :)



och tack för igår + idag ;D<3

2009-04-09 @ 13:47:51
URL: http://josefinewestling.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Vad hurtig du är gumman !:D din blogg är super tkr jag !(Y) puss <3

2009-04-12 @ 19:13:16
URL: http://isabellemaijala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0