7 april

Ska jag vara ärlig så glömde jag bort att skriva igår så därför skriver jag om gårdagen idag :p
största delen av dagen så läste jag en bok, det går verkligen inte att sluta läsa den. Det är den tredje boken av Arvtagaren, Brisingr heter den här :) Men jag kunde slita mig från boken för att gå ut och gå med Wille, för jag fick faktiskt sällskap av min granne Anna, tack så mycket! :) efter vi vart ute och gått så bestämde vi att vi skulle ut och springa lite senare på kvällen. Klockan 18.15 stack vi ut. vi strunta i att gå upp i skogen så vi sprang bland alla kvarter här, efter vi kört ett varv så kom vi överns om att vi skulle köra intervaller i nästa varv. okej de kanske lät som att vi sprang runt kvarteret haha med längre än så springer vi faktiskt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0