22 april

Idag har jag vart hemma igen för min rygg :/ men jag har hunnit med att träna med wille det gick riktigt bra :) träna klossen, lite fot, och träna att han skulle plocka upp en leksak och komma med den till mig, det hade vi lite problem med och om någon kan komma med lite tips skulle ju inte de sitta helt fel:) Jag har försökt med att träna att han ska dutta i handen medans han håller i leksaken men så fort jag tar fram handen släpper han leksaken och kommer och duttar med nosen i handen, får verkligen jobba med det där. Det blir ett kort inlägg idag igen för jag har ett prov i morgon som jag inte kan nått av.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håll handen ännu närmare så att han slipper röra sig när han ska dutta med leksaken i munnen.

2009-04-22 @ 17:24:13
Postat av: Anonym

tack så mycket det ska jag prova, anonyma vän:)

2009-04-22 @ 17:28:33
Postat av: Mad

Hehe, det var nog jag ;P

2009-04-29 @ 19:41:29
URL: http://madillly.blogtown.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0