13 april

Nu var det ett tag sen jag skrev igen, men jag har inte vart hemma så mycket...

Idag vakna jag hemma hos ricko, han skulle till sin farmor och käka så rickos bror martin skjutsa hem mig :) sen drog jag hem till Cass... länge sen jag träffa henne så vi hade mycket att prata om :p Hon skulle börja jobba klockan 16.00 så vi drog till mcdonalds halv tre, jag var duktig och åt en sallad istället för en hamburgare :) vid 4 kom mamma och hämta mig. Nu sitter jag och väntar på att ricko ska komma hit.




Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jag tkr du är jätte duktig på att blogga !!:) Jätte roligt o läsa ! <3 Pratade med Anna idag, hon sa att du tränar mkt med henne, vad roligt ! Jag får hänga på er någondag;) skulle va supertrevligt (Y) Hade så bra sålänge, puss !<3

2009-04-14 @ 20:40:06
URL: http://isabellemaijala.blogg.se/
Postat av: Lisa H

ja men det är klart du ska med och springa :D puss på dig <3

2009-04-14 @ 21:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0