Börja träna?

Jag har funderat på att sätta igång att börja träna på riktigt, och regelbundet... Men de värsta är ju att få motivation till det. Jag måste fundera på varför jag vill börja träna, varför jag ska fortsätta göra det regelbundet och hur ofta ska jag träna?

Har tänkt lite och har kommit fram till att jag vill vara snygg till sommaren, få kondition och för att orka mer med allt möjligt. Har ju hört att man om man tränar kan man få bättre koncentration och vara piggare på dagarna och de kan man ju säga att jag behöver vara! 

Sen kommer vi ju till de här att jag måste fortsätta träna regelbundet och den motivationen har jag tyvärr inte hittat än... Kanske ska försöka hitta någon person att typ tävla med eller att bara peppa varandra så kanske de hjälper?

På hur ofta jag ska träna har jag nog tänkt att tre gånger veckan räcker nog nu i början i varje fall... Vill inte gå ut för hårt så jag tröttnar.

Börjar nog väldigt smått att ha en stegräknare på mig i vecka så får vi se hur det går:)

Önska mig lycka till för de kan jag behöva! 
 

Kommentarer
Postat av: Daniel

Börja träna med mig ;)

2010-02-05 @ 22:28:36
URL: http://danielkauppinen.se
Postat av: Madeleine

Lycka till! :D Jag tror du kommer klara det bra, men är inte tre gånger i veckan mycket att börja med? För det var väl ganska länge sedan du tränade sist?

2010-02-05 @ 23:04:39
URL: http://madeleinehaggkvist.wordpress.com
Postat av: josefine

lycka till babe! ;K

2010-02-06 @ 16:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0